Levering policy

Frakt

Fraktkostnaden er 139 kroner i hele Norge. Fraktfri bestilling gjelder om du bestiller for mer enn 1000 kroner inkludert eventuelle verdikuponger rabattkoder eller gavekort.

Leveranse

Vi leverer kun til Norge (inkludert Svalbard). Om du bestiller til en adresse utenfor Norge forbeholder vi oss retten til å kansellere din ordre. Leveringstiden er normalt 10-15 virkedager. Ved større kampanjer og før/etter store helligdager kan leveringstiden være opp til 20 virkedager. Varer som ikke finnes på lager går normalt sett ikke å bestilles.

Samtlige leveranser gjøres etter at du er blitt varslet. Ved utlevering/levering av produktene skal du alltid fremvise legitimasjon. Kun personen med navnet på pakken får hente den ut.

Pakken skal hentes innen 14 dager for å forhindre at den sendes i retur. Om du ikke henter ut din pakke vil du belastes med en avgift på 300 kr for uavhentede pakker.

Leveringsalternativer

Varebrev

Varebrevet leveres direkte til din postkasse og om forsendelsen er for stor for å få plass i postkassen får du en hentemelding. Du henter da varen på ditt nærmeste utleveringssted.

Pakke

Forsendelsen kommer til ditt nærmeste postkontor f.eks. en nærliggende matbutikk og du vil motta en melding med informasjon om hvor du kan hente din pakke. Pakken skal hentes innen 14 dager for å forhindre at den sendes i retur.

Palle

Paller blir levert direkte til leveringsadressen. Paller leveres i hovedsak hverdager mellom 07:00 – 16:00. Om ingen er hjemme når Bring kommer legger de igjen en hentemelding da kan man enten bestille en ny utkjøring eller hente pallen selv på terminalen.

Abonnement av magasin

Abonnement av magasin levereras fraktfritt direkte hjem til din postkasse. Abonnementet starter 2-8 uker etter din bestilling og sendes direkte fra utstedende forlag. Om abonnementet av magasinet skal sendes som gave til en annen adresse velger du kortbetaling i kassen.

Feillevert eller manglende vare

Om du mangler en vare eller har fått feil vare levert må du melde fra om det til Mitrashus sin kundeservice innen 5 dager fra den dagen du mottok pakken. Oppgi hvilken vare som mangler eller hva som har blitt feillevert til Mitrashus sin kundeservice så hjelper vi deg.

Skadet vare

Du som kunde har ansvar for å pakke opp og kontrollere at produktene i din pakke er feilfrie innen 3 dager etter at du har mottatt dem.

Om pakken er skadet ved levering skal du melde fra om skaden direkte til ditt Postombud når du henter ut pakken eller til transportfirmaet som leverer din pakke. Send inn din feilmelding innen 3 dager til Mitrashus sin kundeservice så hjelper vi deg.